ຂ່າວພາຍໃນກະຊວງ
ພິທີເຊັນສັນຍາ ກໍ່ສ້າງເສັ້ນທາງລົດເມ ແລະ ສະຖານີ BRT ນະຄອນຫລວງວຽງຈັນ
ພິທີເຊັນສັນຍາ
ກໍ່ສ້າງເສັ້ນທາງລົດເມ ແລະ ສະຖານີ BRT
ແຕ່ສວນເຈົ້າຟ້າງຸ່ມ
ຫາ ປະຕູໄຊ ແລະ ແຕ່ປະຕູໄຊ ຫາ ມະຫາວິທະຍາໄລແຫ່ງຊາດ
ຂອງໂຄງການຂົນສົ່ງແບບຍືນຍົງໃນຕົວເມືອງນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ (ນວ)
ນໍາໃຊ້ທຶນກູ້ຢືມຈາກທະນາຄານພັດທະນາອາຊີ (ADB),
OPEC Fund, EIB, EU-AIF, GEF ແລະ ລັດຖະບານລາວ ມູນຄ່າສັນຍາ 15 ລ້ານໂດລາ ຕາມຂໍ້ຕົກລົງຂອງລັດຖະມົນຕີກະຊວງໂຍທາທິການ ແລະ
ຂົນສົ່ງ ໄດ້ຈັດຂຶ້ນໃນວັນທີ 17 ພະຈິກ ຜ່ານມາ
ທີ່ໂຮງແຮມເມືອງແທັງ ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ.
ທ່ານ
ຄຳພັນ ວັນທະນາ ຫົວໜ້າໂຄງການຂົນສົ່ງຍືນຍົງຕົວເມືອງ ນວ
ໄດ້ລາຍງານຫຍໍ້ກ່ຽວກັບໂຄງການວ່າ: ໜ້າວຽກຕົ້ນຕໍໃນສັນຍາມີຄື: ກໍ່ສ້າງຊ່ອງຈະລາຈອນລົດເມ
BRT ດ້ວຍອາສຟານຄອນກຣີດປະສົມສີ, ກໍ່ສ້າງຊ່ອງຈະລາຈອນສຳລັບການສັນຈອນທົ່ວໄປ ແລະ
ທາງຍ່າງທັງສອງເບື້ອງ ລວມໄລຍະທາງປະມານ 13 ກິໂລແມັດ; ໜ້າທາງມີຄວາມກວ້າງ ລະຫວ່າງ 12
ແມັດ (ແຄບສຸດທິດທາງດຽວ) ຫາ 25 ແມັດ (ກວ້າງສຸດເລນສວນທາງກັນ); ຕິດຕັ້ງໂຄງສ້າງເຫຼັກສະຖານີ BRT ທັງໝົດ
27 ຈຸດ. ໃນນີ້, ຕິດຕັ້ງຢູ່ແຄມທາງ 5 ຈຸດ ແລະ ກາງທາງອີກ 22 ຈຸດ. ນອກນັ້ນ,
ກໍ່ສ້າງຈຸດຈອດລົດເມ
(Bus Shelter) ຢູ່ນອກເຂດສະເພາະ BRT 46 ຈຸດ; ສ້າງສະຖານີໃຫຍ່
(Transit Mall) ຢູ່ຖະໜົນເສດຖາທິຣາດ ໄລຍະ 600 ແມັດ (ແຍກວັດອິນແປງ ຫາ ຮ້ານອາຫານຂອບໃຈເດີ)
ຊຶ່ງໄລຍະນີ້ຈະວາງສາຍໄຟຟ້າ, ສາຍສື່ສານ ລົງພື້ນດິນ.
ພ້ອມລະບົບລະບາຍນໍ້າ, ສາຍໄຍແກ້ວ (Fiber Optic Cable), ຕິດຕັ້ງປ້າຍ ແລະ ເຄື່ອງໝາຍຈະລາຈອນ
ຊຶ່ງການກໍ່ສ້າງຈະໃຊ້ເວລາທັງໝົດ 12 ເດືອນ.
ຢ່າງໃດກໍຕາມໂຄງການຈະພະຍາຍາມເຮັດວຽກກັບຜູ້ຮັບເໝົາໃຫ້ສໍາເລັດວຽກຕົ້ນຕໍຂ້າງເທິງໃນເດືອນກໍລະກົດ
ປີ 2024. ປັດຈຸບັນ, ກົມຂົນສົ່ງ ຍັງພວມປະມູນອີກ 1 ສັນຍາຄື
ກໍ່ສ້າງ ແລະ ຕິດຕັ້ງໄຟສັນຍາຈະລາຈອນ (CW1E)
ຊຶ່ງມີຄວາມຄືບໜ້າດີ, ເປັນປົກກະຕິຄາດວ່າຈະໄດ້ເຊັນສັນຍາໃນເດືອນ ທັນວາ 2023.