ຂ່າວພາຍໃນກະຊວງ
ໂຄງການກໍ່ສ້າງຂົວມິດຕະພາບ ລາວ-ໄທ ແຫ່ງທີ 5 (ປາກຊັນ-ບຶງການ) ຄືບໜ້າແລ້ວ 80,85%
ສຳລັບໂຄງການກໍ່ສ້າງຂົວຂ້າມນໍ້າຂອງ ມິດຕະພາບ ລາວ-ໄທ ແຫ່ງທີ V ແມ່ນໄດ້ຖືກສ້າງຕັ້ງຂຶ້ນແຕ່ເດືອນສິງຫາ 2019 ເຊິ່ງເປັນໂຄງການເງິນກູ້ຈາກອົງການ ຄວາມຮ່ວມມືທາງດ້ານເສດຖະກິດ ກັບປະເທດເພື່ອນບ້ານ (ອົງການມະຫາຊົນ), (NEDA), ຈາກປະເທດໄທ ຊຶ່ງລັດຖະບານລາວ ໄດ້ຮັບເງິນກູ້ຢືມເປັນຈຳນວນເງິນ 1.380.067.000 ບາດ (ສະກຸນເງິນໄທ), ໄດ້ແບ່ງອອກເປັນສອງສັນຍາ ຄື: ສັນຍາທີ 1 ແມ່ນສັນຍາກໍ່ສ້າງຂົວຂ້າມນ້ຳຂອງ ເບື້ອງປະເທດລາວ ມີລວງຍາວທັງໝົດ 535 ແມັດ ໄລຍະການກໍ່ສ້າງ 36 ເດືອນ, ໄລຍະຄໍ້າປະກັນ 24 ເດືອນ ແລະ ສັນຍາທີ 2 ແມ່ນການກໍ່ສ້າງທາງເຂົ້າຂົວ ລວງຍາວທັງໝົດ 2.775 ແມັດ ລວມທັງອາຄານດ່ານກວດຄົນ ເຂົ້າ-ເມືອງ ແລະ ສິ່ງອໍານວຍຄວາມສະດວກອື່ນໆເບື້ອງປະເທດລາວ ໄລຍະເວລາກໍ່ສ້າງ 30 ເດືອນ, ໄລຍະຄໍ້າປະກັນ 24 ເດືອນ.
ການປະຕິບັດໂຄງການກໍ່ສ້າງຂົວມິດຕະພາບ ລາວ-ໄທ ແຫ່ງທີ 5 (ປາກຊັນ-ບຶງການ) ມາຮອດທ້າຍເດືອນສິງຫາ 2023 ຄືບໜ້າ 80,85% ຂະນະທີ່ແຜນວຽກໃນເດືອນກັນຍາ 2023 ແມ່ນຈະສຸມໃສ່ປະຕິບັດເຮັດໃຫ້ແຜນລວມທັງ 2 ສັນຍາ ໃນເດືອນກັນຍາ ໃຫ້ໄດ້ 1,61% ແຜນການ ລວມ 84,60%.
ທ່ານ ໄລທອງ ພົມມະວົງ ຫົວໜ້າໂຄງການ ກໍ່ສ້າງຂົວຂ້າມນໍ້າຂອງ
ມິດຕະພາບ ລາວ-ໄທ ແຫ່ງທີ V (ບໍລິຄຳໄຊ-ບຶງການ)
ໃຫ້ຮູ້ວ່າ: ສຳລັບການປະຕິບັດແຜນງານຂອງໂຄງການ
ກໍ່ສ້າງຂົວຂ້າມນໍ້າຂອງ ມິດຕະພາບ ລາວ-ໄທ ແຫ່ງທີ V (ບໍລິຄຳໄຊ-ບຶງການ) ມາຮອດທ້າຍເດືອນສິງຫາ 2023
ສຳລັບໜ້າວຽກໃນສັນຍາ 1 ວຽກກໍ່ສ້າງຂົວກາງນໍ້າ ລວມທັງທາງເຂົ້າຂົວ ແລະ ໜ້າວຽກອື່ນໆ
ແຜນລວມຄວາມຄືບໜ້າຂອງສັນຍາ 1 ທັງໝົດ ມາຮອດທ້າຍເດືອນສິງຫາ ແມ່ນເທົ່າກັບ 69,41%
ປະຕິບັດຕົວຈິງໄດ້ 67,86% ຫຼຸດຄາດໝາຍ 1,55% ແລະ
ສ່ວນສັນຍາ 2 ແມ່ນໜ້າວຽກກໍ່ສ້າງທາງເຊື່ອມຕໍ່ເຂົ້າຂົວ ແລະ ອາຄານດ່ານ ປະກອບດ້ວຍວຽກດິນ, ວຽກໂຄງສ້າງທາງ, ວຽກກໍ່ສ້າງທໍ່ລະບາຍນໍ້າລອດທາງ,
ວຽກກໍ່ສ້າງອາຄານດ່ານ, ວຽກລະບົບຂອງອາຄານ ແລະ
ວຽກກໍ່ສ້າງສິ່ງອຳນວຍຄວາມສະດວກອື່ນໆ. ຕາມແຜນລວມມາຮອດປະຈຸບັນແມ່ນເທົ່າກັບ 100% ໃນການປະຕິບັດຕົວຈິງໄດ້
93,83% ຫຼຸດຄາດໝາຍ 6,17% (ສະເລ່ຍແຜນລວມທັງ 2ສັນຍາ ເທົ່າກັບ
84,71% ແລະ ຄວາມຄືບໜ້າລວມທັງ 2 ສັນຍາ ມາຮອດທ້າຍເດືອນສິງຫາ 2023 ປະຕິບັດຕົວຈິງໄດ້ 80,85% ຖີວ່າຫຼຸດຄາດໝາຍ 3,86%)
ສຳລັບແຜນການຂອງວຽກການກໍ່ສ້າງໃນເດືອນກັນຍາ 2023 ນີ້ ສັນຍາ 1 ຊ່ວງ 2B ວາງແຜນການປະຕິບັດວຽກໃນເດືອນໃຫ້ໄດ້ 1,72% ແຜນລວມເທົ່າກັບ 69,21%, ສັນຍາ 2 ຊ່ວງ 3 ວາງແຜນການປະຕິບັດວຽກໃນເດືອນໃຫ້ໄດ້ 1,50% ແຜນລວມໃຫ້ໄດ້ 100%, ແຜນລວມທັງ 2 ສັນຍາ ໃນເດືອນກັນຍາ ໃຫ້ໄດ້ 1,61% ແຜນການລວມ 86,32%.
ທ່ານໃຫ້ຮູ້ຕື່ມວ່າ: ສາຍເຫດທີ່ພາໃຫ້ການປະຕິບັດວຽກງານບໍ່ໄດ້ຕາມແຜນ ທັງສອງສັນຍາ
ເນື່ອງຈາກວ່າ ໂຄງການໄດ້ເລີ່ມລົງມີກໍ່ສ້າງໃນຊ່ວງເວລາທີ່ ພະຍາດໂຄວິດ 19
ພວມເລີ່ມລະບາດ ຈຶ່ງເຮັດໃຫ້ການເຂົ້າສະໜາມຂອງຜູ້ຮັບເໝົາກໍ່ສ້າງມີຂໍ້ຈຳກັດ
ບໍ່ສາມາດປະຕິບັດວຽກງານໄດ້ຕາມແຜນ ໂດຍສະເພາະສັນຍາ 1 ວຽກກໍ່ສ້າງຂົວ
ຜູ້ຮັບເໝົາກໍ່ສ້າງເປັນບໍລິສັດຂອງໄທ 100% ເນື່ອງຈາກມີຂໍ້ຈຳກັດໃນການເຂົ້າສະໜາມ
ຈຶ່ງໄດ້ຊອກຫາຄູ່ຮ່ວມທີ່ເປັນບໍລິສັດຂອງຄົນລາວ
ເພື່ອທີ່ຈະສາມາດເຂົ້າມາພື້ນທີ່ສະໜາມກໍ່ສ້າງໄດ້ ກໍ່ໃຊ້ເວລາໄປປະມານ 6 ເດືອນ.
ຈາກສາຍເຫດດັ່ງກ່າວຜູ້ຮັບເໝົາໄດ້ສະເໜີສະຫງວນສິດເປັນໄລຍະຕາມແຈ້ງການຂອງຄະນະສະເພາະກິດແຕ່ລະຄັ້ງ
ເພື່ອເປັນການຊົດເຊີຍເວລາທີ່ສູນເສຍໄປ,
ຈາກສະພາບການດັ່ງກ່າວຜູ້ຮັບເໝົາຈຶ່ງສະເໜີຂໍຕໍ່ເວລາ ອອກໄປ ສັນຍາລະ 6 ເດືອນຄື: ສັນຍາ
1 ເລີ່ມແຕ່ເດືອນ 12 ປີ 2023 ຫາ ເດືອນ 6 ປີ 2024 ແລະ ສັນຍາ 2 ເລີ່ມແຕ່ເດືອນ 7 ປີ
2023 ຫາ ເດືອນ 12 ປີ 2023.