- ຜ່ານມາ, ບັນຫາໜຶ່ງກ່ຽວກັບເອກະສານ ທີ່ພວກເຮົາມັກພົບກໍ່ຄື ເວລາຫົວໜ້າຖາມເອກະສານໃດໜຶ່ງ ແລ້ວຊອກຫາບໍ່ເຫັນ. ຫຼາຍຄັ້ງ ການຊອກຫາອາດໃຊ້ເວລາຫຼາຍມື້ ຫຼືບາງເທື່ອກໍ່ລືມໄປເລີຍຍ້ອນມີຫຼາຍວຽກ.
- ການສັງລວມຫຍໍ້ ຫຼືການຮ່າງບົດລາຍງານ ກ່ຽວກັບວຽກງານ ຫຼືບັນຫາໃດໜຶ່ງໃຫ້ຫົວໜ້າ ມີຄວາມຫຍຸ້ງຍາກ ເນື່ອງຈາກບໍ່ມີຂໍ້ມູນສຳນວນເອກະສານທີ່ຄົບຖ້ວນ ແລະ Update ບໍ່ພຽງພໍ (ຕົວຢ່າງ: ການສັງລວມຫຍໍ້ໃຫ້ທ່ານລັດຖະມົນຕີ ເພື່ອລາຍງານຕໍ່ກອງປະຊຸມລັດຖະບານ, ນາຍົກ-ຮອງນາຍົກລັດຖະມົນຕີ ຫຼື ກອງປະຊຸມອື່ນໆ).
- ການຕິດຕາມຄວາມຄືບໜ້າຂອງເອກະສານ ກໍ່ຄືການຕິດຕາມການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ ທິດຊີ້ນຳຂອງຄຳນະນຳກະຊວງ ນຳບັນດາກົມ/ກອງ ມີຄວາມຫຍຸ້ງຍາກ (ຕົວຢ່າງ: ແຈ້ງການຂອງຫ້ອງວ່າການສຳນັກງານນາຍົກລັດຖະມົນຕີ ໃຫ້ກະຊວງຄົ້ນຄວ້າ ແລ້ວລາຍງານຄືນ ກ່ຽວກັບບັນຫາໃດໜຶ່ງ ແຕ່ບໍ່ຮູ້ວ່າການດຳເນີນການຮອດໃສແລ້ວ).
Department of Inspection
legislation
projects
statistics