ຂ່າວພາຍໃນກະຊວງ
ກອງປະຊຸມ ປືກສາຫາລື ກ່ຽວກັບ ການເຊື່ອມຈອດທາງລົດໄຟ ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ-ໜອງຄາຍ ລະຫວ່າງ ກະຊວງໂຍທາທິການ ແລະ ຂົນສົ່ງ, ແຫ່ງ ສປປ ລາວ ແລະ ກະຊວງ ຄົມມະນາຄົນ, ແຫ່ງ ຣາຊະອານາຈັກໄທ
ກອງປະຊຸມປຶກສາຫາລື 2 ຝ່າຍ (ລາວ-ໄທ)
ກ່ຽວກັບການເຊື່ອມຈອດທາງລົດໄຟ ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ-ໜອງຄາຍ ຈັດຂຶ້ນວັນທີ 6 ຕຸລາ 2022
ທີ່ໂຮງແຮມເມືອງແທງ ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ຮ່ວມເປັນປະທານຂອງທ່ານ ວຽງສະຫວັດ ສີພັນດອນ
ລັດຖະມົນຕີກະຊວງໂຍທາທິການ ແລະ ຂົນສົ່ງ ທ່ານ ອານຸທິນ ຊານວິຣະກຸນ ຮອງນາຍົກລັດຖະມົນຕີ
ລັດຖະມົນຕີວ່າການກະຊວງສາທາລະນະສຸກ ແຫ່ງລາຊະອານາຈັກໄທ ມີທ່ານ ສັກສະຫຍາມ ຊິດຊອບ
ລັດຖະມົນຕີວ່າການກະຊວງຄົມມະນາຄົມ ແຫ່ງລາຊະອານາຈັກໄທ
ພ້ອມດ້ວຍພາກສ່ວນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງທັງສອງຝ່າຍເຂົ້າຮ່ວມ.
ທ່ານ ວຽງສະຫວັດ ສີພັນດອນ
ກ່າວວ່າ: ລັດຖະບານ ສປປ ລາວ ໄດ້ເຫັນດີເປັນເອກະພາບຕາມການກຳນົດເອົາແລວຂົວລົດໄຟແຫ່ງໃໝ່
ເຊິ່ງຫ່າງຈາກຂົວມິດຕະພາບ ລາວ-ໄທ ແຫ່ງທີ 1 ໄປທາງໃຕ້ ຕາມທິດລຸ່ມນ້ຳໄຫຼ 30 ແມັດ
ສຳລັບການອອກແບບ ແລະ ການກໍ່ສ້າງຂົວທາງລົດໄຟແຫ່ງໃໝ່ນີ້ ຈະເປັນຂົວສະເພາະຮັບໃຊ້ລົດໄຟ
ເຊິ່ງບໍ່ລວມເອົາລົດໂອໂຕ ແລະ ຈະຮອງຮັບເອົາລົດໄຟຂະໜາດ 1,435 ແມັດ ແລະ ທາງລົດໄຟ 1 ແມັດ ໃນຂົວດຽວກັນ ປັດຈຸບັນ ໄດ້ມີການກະກຽມຄວາມພ້ອມ ແລະ ໄດ້ມອບໝາຍໃຫ້ກົມທາງລົດໄຟ ກະຊວງໂຍທາທິການ ແລະ ຂົນສົ່ງ ເປັນເຈົ້າການປະສານສົມທົບກັບພາກສ່ວນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບຝ່າຍໄທ ໃນການດຳເນີນຂະບວນການກະກຽມເພື່ອສຶກສາ ແລະ ອອກແບບຂົວທາງລົດໄຟດັ່ງກ່າວ ພ້ອມດຽວກັນນີ້ ກະຊວງໂຍທາທິການ ແລະ ຂົນສົ່ງ ກໍຈະໄດ້ມີການແຕ່ງຕັ້ງຄະນະຮັບຜິດຊອບ ເພື່ອປະຕິບັດງານຮ່ວມມືສອງຝ່າຍ ລາວ-ໄທ ກ່ຽວກັບການເຊື່ອມຈອດລົດໄຟ ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ-ໜອງຄາຍ ໂດຍຜ່ານຂົວສະເພາະລົດໄຟແຫ່ງໃໝ່.
ເພື່ອຄວາມຍືນຍົງ ແລະ
ປະສິດທິຜົນສູງສຸດຂອງການຮ່ວມມືພັດທະນາເສັ້ນທາງລົດໄຟເຊື່ອມຕໍ່ ລາວ-ໄທ ໂດຍສະເພາະ
ໂຄງການລົດໄຟ ລາວ-ໄທ ໄລຍະ 2 ທີ່ໄດ້ຮັບທຶນຊ່ວຍເຫຼືອລັດຖະບານໄທ ໂດຍຜ່ານອົງການເນດາ
ທ່ານ ວຽງສະຫວັດ ສີພັນດອນ ລັດຖະມົນຕີ ກະຊວງ ໂຍທາທິການ ແລະ ຂົນສົ່ງ ໄດ້ສະເໜີຕໍ່ທ່ານ ຮອງນາຍົກລັດຖະມົນຕີ
ລັດຖະມົນຕີວ່າການກະຊວງສາທາລະນະສຸກ ແຫ່ງລາຊະອານາຈັກໄທ ພິຈາລະນາໃຫ້ກະຊວງໂຍທາທິການ
ແລະ ຂົນສົ່ງ ສາມາດຂໍຕໍ່ອາຍຸສັນຍາເງິນກູ້ ແລະ
ສືບຕໍ່ນຳໃຊ້ງົບປະມານທີ່ຍັງເຫຼືອຂອງໂຄງການດັ່ງກ່າວ
ທີ່ຈະສິ້ນສຸດກໍານົດເວລາເງື່ອນໄຂເງິນກູ້ໃນເດືອນຕຸລາ 2022 ນີ້
ເພື່ອຈັດຕັ້ງປະຕິບັດໜ້າວຽກກໍ່ສ້າງທີ່ຍັງບໍ່ທັນສົມບູນ ແລະ ການກໍ່ສ້າງສິ່ງອຳນວຍຄວາມສະດວກທີ່ຈຳເປັນຕ່າງໆຂອງສະຖານີນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ-ຄຳສະຫວາດ
ເປັນຕົ້ນແມ່ນສິ່ງອຳນວຍຄວາມສະດວກດ້ານ CIC ວຽກຄຸ້ມຄອງ ແລະ
ປ້ອງກັນຄວາມປອດໄພ ແລະ ສິ່ງອຳນວຍຄວາມສະດວກເຂດສາທາລະນະທັງພາຍໃນ ແລະ ນອກອາຄານ
ທັງໝົດນີ້ ກໍແມ່ນເພື່ອຮັບປະກັນໃຫ້ມີຄວາມພ້ອມໃນການເປີດໃຫ້ບໍລິການສະຖານີດັ່ງກ່າວ
ທີ່ຈະກາຍເປັນຈຸດເຊື່ອມຕໍ່ທີ່ສຳຄັນຂອງການຂົນສົ່ງໂດຍສານທາງລົດໄຟ ລາວ-ໄທ ແລະ ລາວ-ຈີນ.