ພິທີເຊັນສັນຍາບົດບັນທຶກຄວາມເຂົ້າໃຈສຶກສາຄວາມເປັນໄປໄດ້ໂຄງການກໍ່ສ້າງ ທາງດ່ວນ 13 ໃຕ້

ໃນວັນທີ 26 ຕຸລາ 2018 ຢູ່ທີ່ຫ້ອງປະຊຸມໃຫຍ່ ກະຊວງໂຍທາທິການ ແລະ ຂົນສົ່ງ ໄດ້ຈັດພິທີເຊັນບົດບັນທຶກ ຄວາມເຂົ້າໃຈການສຶກສາຄວາມເປັນໄປໄດ້ຂອງໂຄງການກໍ່ສ້າງທາງດ່ວນ ແລວທາງໃໝ່ 13 ໃຕ້ ແຕ່ນະຄອນ ຫລວງວຽງຈັນ ຫາ ປາກເຊ ແຂວງຈຳປາສັກ ໄລຍະທີ III ແຕ່ແຍກທາງເລກ 9 ເຊໂນ ແຂວງສະຫວັນນະເຂດ ຫາ ແຍກທາງເລກທີ 15 ນາປົ່ງແຂວງສາລະວັນ, ຮ່ວມລົງນາມໃນຄັ້ງນີ້ ມີທ່ານ ແພງ ດວງເງິນ ຫົວໜ້າກົມຂົວທາງ ກະຊວງ ຍທຂ ແລະ ທ່ານ ສີທາ ພົມມະຈິດ ຕາງໜ້າບໍລິສັດຮ່ວມທຶນ ບໍລິສັດ ພູສີກໍ່ສ້າງ ແລະ ພັດທະນາ (ມະຫາ ຊົນ) ແລະ ທ່ານ ມົ້ງເຊົ໋າ ຕາງໜ້າກຸ່ມບໍລິສັດ ລັດວິສາຫະກິດ ວິສະວະກຳກໍ່ສ້າງ ສປ ຈີນ ໂດຍໃຫ້ກຽດເຂົ້າຮ່ວມເປັນ ສັກຂີພິຍານຂອງທ່ານ ບຸນຈັນ ສິນທະວົງ ລັດຖະມົນຕີ, ຫົວໜ້າຫ້ອງການ, ບັນດາຄະນະກົມອ້ອມຂ້າງກະຊວງ ແລະ ແຂກຖືກເຊີນເຂົ້າຮ່ວມ. ການລົງນາມໃນຄັ້ງນີ້ທາງໂຄງການໄດ້ແບ່ງອອກເປັນ 4 ໄລຍະຄື: ໄລຍະທີ 1 ເລີ່ມຈາກ ແຂວງບໍລິຄຳໄຊ ຫາແຂວງຄຳມ່ວນມີໄລຍະທາງ 164 ກິ ໂລແມັດ, ໄລຍະທີ 2 ເລີ່ມຈາກແຂວງຄຳມ່ວນຫາ ແຂວງສະຫວັນ ນະເຂດມີໄລຍະທາງ 117 ກິໂລແມັດ, ໄລຍະທີ 3 ເລີ່ມຈາກແຂວງສະຫວັນນະເຂດ ຫາ ແຂວງສາລະວັນ ມີໄລຍະທາງ 128 ກິໂລແມັດ, ໄລຍະທີ 4 ເລີ່ມຈາກແຂວງສາລະວັນຫາແຂວງຈຳປາສັກມີໄລຍະທາງ 82 ກິໂລແມັດ, ການເຊັນບົດບັນທຶກການສຶກສາຄວາມເປັນໄປໄດ້ສຳລັບໄລຍະທີ III ຊຶ່ງເລີ່ມຈາກສາມແຍກເຊໂນ ແຂວງສະ ຫວັນນະເຂດ ຫາ ສາມແຍກທາງເລກທີ 15 ບ້ານນາປົ່ງ ແຂວງສາລະວັນ ຊຶ່ງມີໄລຍະທາງ 128 ກິໂລແມັດ ໂດຍແມ່ນບໍລິສັດຮ່ວມທຶນ ບໍລິສັດພູສີກໍ່ສ້າງ ແລະ ພັດທະນາ (ມະຫາຊົນ) ແລະ ກຸ່ມບໍລິສັດ ລັດວິສາຫະກິດ ວິສະວະກຳ ກໍ່ສ້າງ ສປ ຈີນ ເປັນຜູ້ດຳເນີນ ການສຳຫຼວດ ແລະ ສ້າງບົດວິພາກເສດຖະກິດເຕັກນິກ, ໄລຍະການ ສຶກສາຄວາມເປັນໄປໄດ້ ແມ່ນ 16 ເດືອນ. ລັດຖະບານ ສປປ ລາວ ໄດ້ຖືເອົາການພັດທະນາພື້ນຖານໂຄງລ່າງ ຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງລຽນຕິດ ໂດຍຖືເອົາວຽກງານຄົມມະນາຄົມ ແລະ ຂົນສົ່ງ ເປັນວຽກຈຳເປັນ ແລະ ຮີບດ່ວນ ເພື່ອໃຫ້ ມີເສັ້ນທາງ ໄປມາຫາສູ່ຢ່າງສະດວກສະບາຍ ເພື່ອຮັບໃຊ້ການຜະລິດ, ການຂົນສົ່ງສິນຄ້າ, ການບໍລິການ ແລະ ການ ທ່ອງທ່ຽວ ແລະ ອື່ນໆ ອີກອັນໜຶ່ງແມ່ນເຫັນວ່າເສັ້ນທາງ 13 ໃຕ້ ເປັນເສັ້ນທາງສາຍຫລັກ ຊຶ່ງສາມາດເວົ້າໄດ້ວ່າເປັນ ກະດູກສັນຫລັງຂອງຊາດທີ່ເຊື່ອມຕໍ່ລະຫວ່າງບັນດາແຂວງພາກກາງ ຫາ ບັນດາແຂວງພາກໃຕ້.

Additional information